دایره المعارف دانش

وبلاگی متفاوت...

دایره المعارف دانش

وبلاگی متفاوت...

فرق نت بوک با نوت بوک!!!

نتایج حاصل از یک بررسی جدید نشان داد، بخش اعظم کاربران هنوز تفاوت میان نوت‌بوک(Notebook) و نت‌بوک(Netbook) را نمی‌دانند.

60 درصد کاربران تفاوت بین نت‌بوک و نوت‌بوک را نمی‌دانند

بر اساس این بررسی که در مرکز تحقیقاتی NPD Group انجام شده است، تنها 58 درصد کاربرانی که نت‌بوک را به‌جای نوت‌بوک خریداری می‌کنند، اعلام کرده‌اند که از خرید خود راضی هستند. در مقابل، 70 درصد کاربرانی که نت‌بوک را به عنوان اولین رایانه قابل‌حمل خود خریداری می‌کنند، از این محصول احساس رضایت کرده‌اند.شرکت NPD در این بررسی به میزان نارضایتی کاربرانی که نت‌بوک و قابلیت‌هایش آن‌ها را با اشتباه مواجه کرده نیز اشاره کرده است. طبق آمارها، 60 درصد کاربرانی که نت‌بوک را به‌جای نوت‌بوک خریداری می‌کنند بر این باورند که هر دو دستگاه یک قابلیت را دارد.به طور کلی نت‌بوک‌ها کوچک‌تر، ارزان‌تر و ضعیف‌تر از نوت‌بوک‌هایی هستند که از چند سال قبل در بازار موجود بود.برای افرادی که در این تحقیق شرکت کردند، کارایی و قابل‌حمل بودن، دو عامل اصلی در تصمیم‌گیری برای خرید نت‌بوک‌ یا نوت‌بوک محسوب می‌شود. حدود 65 درصد جوانان 18 تا 24 سالی که در این تحقیق شرکت کردند، با تصور "کارایی بهتر" یک نت‌بوک را خریداری کرده‌اند. اما در این میان، 27 اظهار داشته‌اند که نت‌بوک آن‌ها بهتر از حد انتظاراتشان بوده است.شرکت NPD همچنین از کاربران پرسیده است که کدام یک از عوامل "قیمت" و "قابل‌حمل بودن" برای خرید یک نت‌بوک تاثیرگذار است. حدود 60 درصد افراد در پاسخ به این سوال، قابل‌حمل بودن این محصولات را برگزیده‌اند و 40 درصد به قیمت ارزان‌تر آن‌ها نسبت به نوت‌بوک‌ها اشاره کرده‌اند. در این میان، 60 درصد کاربران اظهار داشته‌اند که پس از خرید یک نت‌بوک، هرگز آن را از منزل بیرون نیاورده‌اند و بر این اساس، قابلیت حمل و نقل آسان این دستگاه برای آن‌ها چندان مفید نبوده است

پیام مدیر وبلاگ به بازدیدکنندگان

باسلام خدمت بازدیدکنندگان محترم وبلاگ دایره المعارف دانش. ازشمابه خاطر نظرات بسیار ارزشمندتان ممنونم. 

متاسفاته چند روز نمی توانم به وبلاگ سرزده و آن را اپدیت کنم.ولی حسابی جبران می کنم. 

در ضمن نظر بدهید من ان ها را کامل میخوانم ازکسانی که به وبلاگ نظر داده اند تشکر کرده و منتظر یه کادو از طرف این وبلاگ باشند. 

دانلود رایگان بازی کامپیوتر بتمن 2010 Batman Arkham Asylum Full

4uc32d_resize.jpg
همه شما بتمن را می شناسید .اسطوره فیلم های هالیوودی دوباره بازگشته تا یاد و خاطره بازی های بتمن را برای ما زنده کند.شاید بتوان گفت کمیک های بتمن جز برترین کمیک ها در بین بازی ها محسوب می شود که تا به اکنون نمونه های متعددی از آن منتشر شده است.تا به اکنون بازی های زیادی از سری بازی های بتمن روانه بازار شده است که در کل نتوانسته به موفقیت چشم گیری دست پیدا کند و دلیل آن هم این است که بازی های این سری از فیلم های بتمن الهام گرفته شده است.تجربه نشان داده که بازی هایی که از روی فیلم ساخته می شوند نمی توانند زیاد موفق ظاهر شوند اما آخرین نسخه از سری بازی های بتمن که تیمارستان ارخام نام دارد این حریم تقلید از روی فیلم را شکسته و توانسته با الهام از کتالب بتمن دست به ساخت اثری بزند که هنوز هم به عنوان برترین بازی های دنیا از آن یاد می شود ،فردی نیست که این بازیی را کرده باشد و از بازی کردن آن لذت نبرده باشد.ژوکر یار همیشگی بتمن هم در این نسخه همرا ه او هست تا باز هم به خراب کاری خاص خود ادامه دهد و بتمن هم هست برای مهار این مجنون دیوانه که به تازگی به تیمارستانی به نام ارخام آورده شده اما طی یک اشتباه ژوکر فرار کرده و تمام دیوانه گان تیمارستان را آزاد می کند و کنترل آن را به دست می گیرد.حالا نوبت شماست که کنترل بتمن را به دست بگیرید و حال همه را جا بیاورید.
برای دیدن عکس ها و ویژگی های بازی به ادامه مطلب بروید.
ادامه مطلب ...

اطلاعیه مهم مدیر سایت به بازدیدکنندگان

باسلام خدمت بازدیدکنندگان محترم . درصورت امکان نظر بدهید چون که من با  دیدن نظرات شما به وبلاگ سر میزنم. 

ممکن است درصورت نظر ندادن وبلاگ حذف و متلاشی گردد. 

 

 

 

باتشکر مدیر وبلاگ:danesh241

آشنایی با تنها دختر دریانورد ایرانی:عکس

http://www.patogh98.com

زهرا سالاریه، تا ۱۶سالگی شنا کردن بلد نبوده. همه ی تصوری هم که از دریا داشته، همان تصویری بوده که همه دارند. اما چند اتفاق ریز و درشت باعث شده است که فکر زدن به دریا در ذهنش جوانه بزند و او را وارد فصل عجیبی از زندگی کند. زهرا از ۱۵ سالگی مجبور شده است که کار کند. در آن زمان خیاطی می کرده و اتفاقا خیاط ماهری هم بوده، به خاطر همین یک روز دنبال یک آگهی استخدام خیاط ضخیم دوزی وارد شرکتی می شود که جلیقه نجات می دوختند. کار کردن در همان شرکت هم بوده که باعث می شود زهرا با شرکت هایی که ناخدا و قایقران تربیت می کردند و به آنها گواهینامه قایقرانی می دادند آشنا شود.
بعد از آشنایی هم تمام تلاش خودش را می کند که در این کلاسها شرکت کند. اما مشکلی که وجود داشته این بوده که در هیچ کدام از این کلاسها ثبت نامش نمی کردند، چون اصلا اولین بار بوده که یک دختر آنهم در سن ۱۶ سالگی چنین درخواستی داشته. به هر حال عدم استقبال این شرکت ها باعث نمی شود که زهرا نا امید شود، در عوض کلی پرس و جو می کند و متوجه می شود که قانونی که اجازه ندهد یک دختر دراین کلاسها شرکت کند وجود ندارد و با همین برگ برنده در کلاس ها شرکت می کند.

ادامه مطلب ...

با حال ترین مرز میان کشورها کجاست؟

از این بالا که عکس نشون میده انگار فقط یه جنگل هست و یه رودخونه اماااا

ActiveDaneshjoo.Com

 
 
ادامه مطلب ...

نرم افزار جدول زمان بندی مسابقات فوتبال جام جهانی 2010 افریقا

نرم افزار جدول زمان بندی مسابقات فوتبال جام جهانی 2010 افریقای جنوبی  

World_Cup_2010_Table_[www.MihanDownload.com].jpgدر آستانه آغاز جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی هستیم. از آنجا که ورزش فوتبال در کشور ما ایران از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است تصمیم گرفتیم تا امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کنیم که با کمک آن به راحتی می توانید از تاریخ و ساعت دقیق مسابقات فوتبال بین تیم های مختلف حاضر در جام جهانی 2010 آگاهی یابید. این نرم افزار در حقیقت یک جدول زمان بندی دقیق برای مسابقات فوتبال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی می باشد که برای گوشی های موبایل ساخته شده است. همچنین این نرم افزار به صورت جاوا بوده و فرمت آن JAR می باشد که می توانید از آن در گوشی های مختلف مانند نوکیا ، سونی اریکسون ، سامسونگ و ... استفاده کنید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

ادامه مطلب ...

مجموعه والپیپر های فوتبالیست های معروف

http://www.dl.vatandownload.ir/software/zz/khordad%2089/9.3.89/zzz/football.jpg

وطن دانلود باری دیگر مجموعه ای از عکس های بسیار زیبا برای کاربران قرار داده است . تصاویری که هر کدام زیبایی وصف نشدنی دارند . سایز تصاویر این مجموعه 1600x1200 می باشد که بسیار مناسب برای قرار گرفتن به عنوان پس زمینه ی ویندوز می باشند . حجم این مجموعه  مناسب برای دانلود همه ی کاربران می باشد . امیدواریم این مجموعه نیز مورد توجه قرار گیرد.

ادامه مطلب ...

بیش از 80 جلسه ویدئویی آموزش مکالمه انگلیسی از مبتدی تا حرفه‌ای

بیش از 80 جلسه ویدئویی آموزش مکالمه انگلیسی از مبتدی تا حرفه‌ای -English For You - EFU - Lessons English  

http://www.dl.vatandownload.ir/software/zz/ordibehesht89/30.2.89/eng.jpg

پست آپدیت شد!  - برای اولین بار در ایران  ...  80 قسمت به صورت کامل قرار گرفت..

یکی از بهترین منابع برای آموزش انگلیسی در منزل

بیش از 80 جلسه ویدئویی آموزش مکالمه انگلیسی از مبتدی تا حرفه‌ای
       


( بخش ویژه وطن دانلود )

 


وطن دانلود این مجموعه عالی را بصورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم
نکته خوب این پکیج این است که شما برای دانلود هر جلسه از فیلم لازم نیست کل مجموعه را بطور کامل دریافت کنید . میتوانید قسمت به قسمت  جلسه آموزش را دانلود کنید.
در عصری که ما زندگی میکنیم زبان انگلیسی اجباری می باشد همان طور که یادگیری کامپییوتر و اینترنت اجباری شده است.یادگیری زبان یعنی بازشدن دروازه ای جهانی برای شما عزیزان

مجموعه‌ی English For You و یا به اختصار، EFU برترین مجموعه ویدئویی آموزش زبان انگلیسی است که حقیقتاً نیاز به استاد و کلاس را به طور کامل برطرف می‌کند
در این مجموعه شما انگلیسی را از اساتید انگلیسی زبان یاد می‌گیرید و مطمئناً تفاوت آن را با مؤسسات ایران که اکثراً اساتیدی دانشگاهی دارند متوجه خواهید شد.

EFU در سه سطح تهیه شده است و هر سطح توسط یک استاد تدریس می‌شود. نحوه‌ی فیلمبرداری به نوعی است که شما کاملاً احساس حضور در کلاس درس را دارید. چرا که در تمامی جلسات، زبان‌آموزانی در سطح همان جلسه، کلاس را همراهی می‌کنند.

این مجموعه را به سه گروه به صورت ویژه پیشنهاد می‌کنیم، گروه اول، زبان‌آموزانی که به کلاس‌های آموزش مکالمه به دلایل مختلف (این دلیل می‌تواند کم‌رویی جهت حضور در این کلاس‌ها باشد) دسترسی ندارند، گروه دوم، زبان‌آموزانی که چند دوره کلاس رفته‌اند و قصد دارند انگلیسی خود را مطابق با بهترین الگوی آموزشی کنند و گروه سوم (که طبق تجربه‌ی خودم به عنوان مدرس کلاس‌های مکالمه انگلیسی است) به اساتید و مربیان کلاس‌های مکالمه زبان این مجموعه را پیشنهاد می‌کنم. این مجموعه می‌تواند روند تدریس شما را متحول کند! با ترکیب این شیوه‌ی تدریس و شیوه‌ی خودتان، یکی از بهترین مدرسین مکالمه زبان شوید.
 امیدواریم مورد پسند واقع شود .
 

دانلود کارتون تام و جری با لینک مستقیم


English for You (EFU) English Lesson+ Ebook |
USA TV show . teach english for U
you can get this excellent english set, which has been prepared by worldwides famous linguists in a classroom ambiance and involves whole course curriculum , byu a telephone call or mail.
English Education Set has been published with 3 levels :
EFU ENGLISH FOR BEGINNER LEVELS - 30 VCD
EFU - ENGLISH FOR ELEMENTARY LEVELS - 30 VCD
EFU - ENGLISH FOR INTERMEDIATE LEVELS - 20 VCD
with the help of the dramas in our VCDS and the books that you are going to use with the VCDS, you will learn English pefectly

 

شیوه‌ی تدریس و بخش‌های آموزشی در هر جلسه به این صورت است:
- ابتدا گرامر و ساختار درس توضیح داده می‌شود.
- سپس تعدادی مثال زده می‌شود.
- سپس درس با زبان‌آموزان حاضر در استدیو تمرین می‌شود.
- سپس در بخش Look & Listen (ببینید و گوش کنید) تعدادی مثال تصویری خواهید دید.
- مرحله بعد، مرحله  Read & Repeat است که شما چند جمله متناسب با درس می‌بینید و باید بخوانید و تکرار کنید.
- در انتهای هر درس یک کلیپ ویدئویی از مکالمات دوستانه چند دوست که متناسب با درس است مشاهده خواهید کرد.
این مراحل را می‌توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید...
 

 
ادامه مطلب ...

کلیپ معرفی تیمهای حاضر در جام جهانی 2010

http://www.dl.vatandownload.ir/software/zz/khordad%2089/9.3.89/zzz/2010-logo.jpg

در آستانه جام جهانی 2010 ، در حالی که حدود یک ماه تا آغاز بازیها باقی مونده ، این فیلم رو در اختیار شما قرار میدیم که در اون تمامی 32 تیم حاضر در جام جهانی به صورت قاره به قاره ، معرفی میشن و افتخارات آن ها در جام جهانی گفته می شود.
 

ادامه مطلب ...

دانلود رایگان معروف ترین و قدرتمند ترین دیکشنری جهان آکسفورد

دانلود رایگان معروف ترین و قدرتمند ترین دیکشنری جهان آکسفورد Oxford Advanced Learner's Dictionary 8th Edition 2010  

Oxford_Advanced_Learners_Dictionary_8th_Edition_2010_[www.MihanDownload.com]_2.jpgامروزه زبان یکی از مهمترین وسیله های ارتباطی در میان افراد به شمار میرود. در واقع هر فرد با آموختن زبان کشوری به راحتی می تواند با افراد آن کشور ازتباط برقرار کند به همین خاطر کلاسهای آموزش زبان در سراسر دنیا از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است. اما یادگیری زبان برای همه ی افراد امکانپذیر نبوده زیرا برخی از افراد به دلیل مشغله ی کاری زیاد نمی توانند در کلاسهای یادگیری زبان خاجه شرکت کنند و وقت خود را صرف یاد گیری زبان نمایند. به همین منظور این دسته از افراد برای برای اینکه از سایر افراد جامعه عقب نمانند از نرم افزارهای کمک آموزشی نظیر دیکشنری استفاده می کنند. داشتن یک دیکشنری کامل در هر رایانه بسیار ضروری است زیرا مطمئنآ هر فرد در طول روز با لغات و اصطلاحات مختلفی رو به رو می شود که توانایی تر جمه آنها را ندارد در نتیجه برای پیدا کردن معنی کلمات از نرم افزار دیکشنری استفاده می کنند. تا به حال در زمینه ساخت نرم افزارهای دیکشنری شرکت های متعددی پا به عرصه قدرت نهاده اند اما تنها نرم افزارهای چند شرکت توانسته پاسخ گوی این نیاز کاربران باشد. از همین رو امروز در دانش دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم در سالهای متوالی از سوی کاربران به عنوان دیکشنری برتر انتخاب شده است.
نرم افزار Oxford Advanced Learner's Dictionary 8th Edition 2010 یکی از قدیمی ترین و پر فروش ترین دیکشنری های حال حاضر جهان می باشد که هر ساله شرکت سازنده آن ورژن جدید از این نرم افزار معروف را منتشر می کند که در آن بسیاری از لغات و اصطلاحات جدید اضافه شده و اشکالاتی که در نسخه های قدیمی نرم افزار وجود داشته برطرف می شود. در این ورژن 2010 این نرم افزار هم بیش از چندین هزار لغت به نرم افزار معرفی شده تا کاربران در هنگام یافتن و ترجمه لغات با مشکل رو به رو نشوند. این دیکشنری به دلیل کامل بودن مورد توجه بسیاری از کارشناسان زبان قرار گرفته به طوری که در هزاران مدرسه و کالج جهت آموزش کاربران و کار آموزان در سراسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین اکثر اساتید دانشگاه ها برای یادگیری و درک بهتر مفاهیم زبان به داشجویان خود استفاده از این نرم افزار را پیشنهاد می کنند. جالب است بدانید بیش از سی میلیون نفر در سراسر دنیا از این دیکشنری برای ترجمه و آموزش زبان استفاده می کنند. در فروشگاه های عرضه محصولات آموزش و یادگیری زبان این دیکشنری به صورت یک پک که شامل یک کتاب و یک سی دی است به فروش می رسد. همانطور که در اکثر سایتهای ایرانی مشاهده میکنید این نرم افزار محبوب را با قیمتهای بسیار بالا برای فروش قرار داده اند اما سایت میهن دانلود بر خلاف سایر سایتهای ایرانی این مجموعه پر طرفدار را به صورت کاملآ رایگان و به همان شکل اورجینال با لینک مستقیم برای دانلود شما کاربران عزیز در سرورهای پر سرعت دانش دانلود  قرار داده است.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

برخی از ویژگی‌های این نرم افزار:
- تعداد 183 هزار کلمه، عبارت و معنی آمریکایی و انگلیسی به همراه 85 هزار مثال.
- داشتن تعداد تعداد 5 هزار کلمه برای مطالعه در زمینه علوم، ریاضیات، رایانه، ادبیات و کسب و کار.
- داشتن تعداد 2 هزار کلمه جدید و معنی از لهجه آمریکایی و انگلیسی.
- داشتن تعداد 20 هزار ریشه کلمات.
- داشتن تعداد 200 هزار جملات مثال اضافی.
- داشتن تعداد 700 ورودی برای کلمات استرالیایی، هندی، آفریقایی شرقی و ...
- دارا بودن بیش از 30 میلیون کاربر در سراسر دنیا.
- داشتن تعداد 10 هزار کلمه مرتبط فرهنگی آمریکایی و انگلیسی.
- داشتن تعداد زیاد نقشه های رنگی.
- داشتن تعداد 3 هزار کلید واژه مورد نیاز هر دانشجو.
- داشتن تعداد بیش از 2 هزار تصویر مرتبط با کلمات.
- داشتن تعداد 32 صفحه شامل گروه های کلمات مرتبط.
- داشتن تعداد 200 کلمه مترادف خاص.
- داشتن تعداد 7 هزار کلمه مترادف و متضاد.
- داشتن تعداد 2.600 لغت دانشنامه ای.
- دارای 64 صفحه آموزش تصویری لغات.
- دارای 32 صفحه آموزش لغات Vocabulary.
- داشتن محیط زیبا و کاربرپسند.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- کاربرد آسان.
- و ...
ادامه مطلب ...

دانلود مستند هیروشیما - Hiroshima

http://www.dl.vatandownload.ir/software/zz/farvardin89/89.1.28/zzz/bbc-hiroshima.jpg

نام مستند: هیروشیما - Hiroshima
محصول: BBC Video
سال انتشار: ۲۰۰۹
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۲×48  دقیقه
حجم: ۲×300 مگابایت
کیفیت: DVDRip Mkv
زیرنویس فارسی: ندارد
خلاصه داستان:این مستند ، یکی از مستند های بی بی سی می باشد که تعداد بسیاری از عکس های تاریخی ، مصاحبه های خبری ، انتقادات تاریخی را جمع آوری کرده است. این واقعه مربوط به اولین بمب هسته ای می باشد که در هیروشیما فرود آمد و ویرانی ناگواری را بر جای گذاشت و ...

ادامه مطلب ...

دانلود مستند در مکه - Inside Mecca

http://www.dl.vatandownload.com/software/zz/farvardin89/89.1.29/zzz/inside-mecca.jpg

نام مستند: در مکه - Inside Mecca
محصول: National Geographic
سال انتشار: ۲۰۱۰
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۳ دقیقه
حجم: ۳۰۰ مگابایت
کیفیت: DVDRip Mkv
زیرنویس فارسی: ندارد
خلاصه داستان: این مستند کامل ترین و جامع ترین مستند درباره زیارت سالانه مکه می باشد . ، اصول دین اسلام در روزهای حج. آموزشی در مورد اصول تاریخی شهری که مسلمان و غیر مسلمان در آن به مدتی طولانی زندگی کرده اند و ...

ادامه مطلب ...

دانلود مستند دایناسورهای زنده - Dinosaurs Alive

http://www.dl.vatandownload.com/software/zz/farvardin89/89.1.29/zzz/Dinosaurs_Alive_IMAX1-300x388.jpg

نام مستند: دایناسورهای زنده - Dinosaurs Alive
محصول: Imax
سال انتشار: ۲۰۰۹
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۰ دقیقه
حجم: ۳۰۰ مگابایت
کیفیت: BDRip Mkv
زیرنویس فارسی: ندارد
خلاصه داستان: دایناسورهای زنده یک ماجراجویی جهانی از علم و اکتشافات است که شامل آخرین اطلاعات از دوره تریاسیک تا هیولاهایی به نام کریتاسیوس را شامل می شود و ...

ادامه مطلب ...

دانلود مستند بی نظیر و دیدنی BBC Blue Planet - با لینک مستقیم

http://dl.vatandownload.ir/img/blue-planet.jpg

باز هم مستندی پرطرفدار و دیدنی از شبکه ی BBC را  رایگان از دانش دانلود دریافت کنید ....

مستند سیاره ی آبی با کیفیت  HD با لینک مستقیم و رایگان

( بخش ویژه ی دانش دانلود )

محصولی که در این لحظه آنرا برای شما معرفی خواهیم کرد یک مستند دریایی که فیلمهایی از بزرگترین موجودات دریایی، وحشتناک ترین کوسه ها و موجوداتی که در عمیق ترین نقاط کره زمین که حتی نور هم در آنجا وجود ندارد ببینید.
نام این مستند سیاره آبی نام دارد. سیاره ی آبی نام یکی از بهترین سری های مستند حیات وحش BBC درباره زندگی موجودات دریایی است.
تولید این سری مستند 5 سال بطول انجامید و در 200 نقطه ی دریایی مختلف فیلم برداری شده است.

اگر دوست دارید فیلمهایی از بزرگترین موجودات دریایی، وحشتناک ترین کوسه ها، و موجوداتی که در عمیق ترین نقاط کره زمین که حتی نور هم در آنجا وجود ندارد ببینید این سری را دانلود کنید. در این فیلم موجودات عجیبی را که در داستان های ژول ورن خوانده اید به چشم می بینید.

مستند های سایت وطن دانلود همه با کیفیت عالی میباشد و بر خلاف سایر سایت های دانلود  بدون هیچ تبلیغی روی ویدئو میباشد و مثل همیشه به این باور هستیم که کیفیت , بهترین تبلیغ برای ماست !  

امیدواریم مورد پستند واقع شود .

 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی فوق العاده زیبای Split Second

http://www.dl.vatandownload.ir/software/zz/khordad%2089/1.3.89/zzz/split%20(3).jpg

وقتش رسیده که بار دیگر هیجان و ترس را در دل سرعت و رانندگی احساس کنید ، بازی جدیدی به نام Split Second دقیقا همین حس را به شما خواهد داد! ؛ بازی زیبا و هیجان انگیز که قرار است توسط استودیوی مشهور Black Rock Studio ساخته شود ، به گفته ی یکی از مسئولان این شرکت هزینه ی هنگفتی را هم صرف این بازی شده است تا ما شاهد یک شاهکار باشیم! البته در اصل همه چیز به دست خود سازندگان بازی خواهد بود که چطور بتوانند از این هزینه استفاده کنند! شاید Split Second بازی باشد که بتواند رقیبان خود را شکست دهد چرا که به گفته ی یکی از سازندگان بازی که در تریلر جدید بخش شده بود قرار است در Split Second نو آوری های جدید به کار رود که در بازیهایی به سبک رسینگ بسیار کم هستند ؛ این استودیوی بازی سازی با امیدهای فراوان پا در میدان گذاشته تا سبک رسینگ دیگری را وارد دنیای بازیهای کامپیوتری کند، این بازی قرار است فقط برای دو پلتفورم Xbox360,pc منتشر شود ، ممکن است تا آن موقع برای ps3 هم تایید شود!

اطلاعاتی در مورد بازی Split Second : 
شرکت سازنده بازی : کمپانی Black Rock Studio
شرکت ناشر بازی : کمپانی Disney Interactive Studios
تاریخ انتشار رسمی بازی :۱۸ می ۲۰۱۰
ژانر بازی : ریسینگ / ماشین سواری / ورزشی
سطح دشواری بازی : متوسط
مدت زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت
درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : Mature -  مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی ۱۷ سال و بالاتر

 که دارای بیشترین انفجارات در منظومه شمسی هستش

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Pentium 4 @ 3.0 GHz / AMD Athlon 64 4000+
Memory: 2 Gb
Hard Drive: 6.5 Gb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 7800 / ATI Radeon X1800
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c
Keyboard
Mouse
DVD Rom Drive

ادامه مطلب ...

دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 به روز شده تا تاریخ 20 May

دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 ویرایش 32 بیتی  به روز شده تا تاریخ 20 May با کرک تست شده

(بخش ویژه دانش دانلود )

باز هم به دلیل درخواست زیاد کاربران وبلاگ دانش دانلود این بار آخرین ورژن ویندوز 7 که با آپدیت May 2010 برای دانلود به صورت رایگان قرار داده شده است 
جدیدترین نسخه 7
در هیچ وب سایت ایرانی به جز دانش دانلود ,با لینک مستقیم و صورت رایگان موجود نمیباشد ! امیدواریم از دانلود آن لذت ببرید !

کرک این نسخه 100% توسط تیم وطن دانلود چک شده است و با اطمینان کامل میتوانید دانلود کنید .

این ورژن از ویندوز 7 بدون هیچ دستکاری میباشد و تمامی آپدیت های ماه
May 2010 را شامل میشود و قابل آپدیت از سایت میکروسافت میباشد و تمامی نرم افزار های میکروسافت روی آن نصب میشود .

اگر تمایل به استفاده از ورژن 64 بیتی ویندوز 7 دارید پیشنهاد میکنیم از
اینجا  مربوط به آپدیت Feb 2010  را دانلود کنید . مطمئن ترین ورژن 64 بیتی ویندوز 7  مربوط به آپدیت ماه فوریه میباشد .

ویژگیهای این ویندوز:
- به روز شده تا اواسط ماه May 2010
- بدون هیچ گونه دستکاری و فایل و تم و برنامه اضافی و به صورت اورجینال
- قابلیت آپدیت از سایت مایکروسافت
- قابلیت Activated شدن بدون مشکل با استفاده از کرک های جدید
و ....

ادامه مطلب ...

تفاوت "چپ دستها" با"راست دستها"

پژوهشگران اسپانیایی در تحقیقات خود نشان دادند که افراد چپ دست خوبیهای دنیا را در نقطه مقابل راست دستها می بینند.

محققان دانشگاه گرانادا با بازنگری تعداد زیادی از مطالعات مربوط به راست دستها و چپ دستها دریافتند دستی که افراد با آن می نویسند نگاه آنها را نسبت به دنیا تغییر می دهد و می تواند بر روی روش این افراد در دیدن مفاهیمی چون خوبی و بدی تاثیر بگذارد. به طوری که چپ دستها خوبی دنیا را در سمت چپ و راست دستها آن را در طرف مخالف می بینند.

برپایه این تحقیقات، تجربیات ادراکی و حرکتی به طور اجتناب ناپذیری با دستی که قدرت بیشتری دارد ارتباط دارند و تا حد چشمگیری بر روی چگونگی نگاه ما به دنیا و درک مفاهیمی چون خوبی و بدی اثر می گذارند.

چپ دستها در اقلیت قرار دارند و تنها حدود 10 درصد از جمعیت جهانی را تشکیل می دهند. چپ دستی به دلیل قدرت بیشتر نیمکره راست مغز است در حالی که در راست دستها قدرت نیمکره چپ بیشتر است.

ادامه مطلب ...