دایره المعارف دانش

وبلاگی متفاوت...

دایره المعارف دانش

وبلاگی متفاوت...

دانلود مستند بسیار بسیار زیبایGreat Rift: Africa's Wild Heart-2

http://dl2.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/07-13/BBC-Great-Rift-Africa%27s-Wild-Heart.jpg

(بخش ویژه وطن دانلود)

BBC - Great Rift: Africa's Wild Heart

مستند بسیار بسیار زیبایGreat Rift: Africa's Wild Heart جدید ترین مستند ساخته شده شبکه بی بی سی میباشد که به بررسی یکی از شگفت انگیز ترین مناطق زمین خواهد پرداخت این مستند فوق العاده زیبا بازیرنویس فارسی و کیفیت عالی یکی از جذاب ترین مستند های ساخته شده BBC میباشد.

دره های بزرگ آفریقا از فضا نیز قابل مشاهده است , دره های بزرگی که دارای زمین های متنوع آتشفشان ها , جنگل ها , کوه ها و دارای دره های دیدنی و دشت های سرسبزیست که رودخانه ها و دریاچه های بسیار زیبا در آنها جریان دارند . نقاطی که در آن حیواناتی نظیر تمساح ها , شیر ها , پلنگ ها , فیل ها و دسته های بزرگ فلامینگو و.... در آن زندگی میکنند

این مستند با تکنیک های پیشرفته و جدید فیلمبرداری شده است که یک مستند زیبا و با کیفیت را برای شما آماده کرده است . در این مستند به بررسی نیروهای زمینی و زمین شناسی پرداخته است که زیبا ترین مستند سال 2010 را به وجود آورده است . این مجموعه به تلاش موجودات زنده برای ادامه بقا می پردازد ، تلاش برای شکار کردن و شکار نشدن ، تصاویری بسیار مهیج و زیبا از صحنه های شکار جانداران ، جنگیدن برای زنده ماندن در شرایطی طاقت فرسا .این مجموعه نیز از تکنولوژی بسیار فیلمبرداری استفاده شده است که برای اولین بار در Planet Earth به کارگیری شده بود علاوه بر این در این مجموعه از تکنیک های منحصر به فردی استفاده شد تا تصاویری متفاوت و بسیار واقعی را به مخاطب خود نشان دهند . تکنیک هایی مثل فیلمبرداری ثابت با هلیکوپتر ، کارهایی که اجازه می داد تا در کنار جانورانی به فیلمبرداری از آنها بپردازند و به نوعی جزئی از محیط جانوران شوند.در این مجموعه از دوربین های پر قدرتی که امکان تصویر برداری تا 8000 فریم در ثانیه را دارند ، استفاده شده است که این قابلیت نیز در شکار صحنه های جذاب شکار که تا کنون دیده نشده اند خیلی مفید و موثر بود.

مستند زیبای Great Rift: Africa's Wild Heart یک مستند 3 قسمتی است که در زمینه علوم طبیعی است و هدف آن نشان دادن مناظر و حیات وحش بینظیر از شرق آفریقا و دره بزرگ آن و دارا بودن آن مناطق از جانواران و زیستگاه های مختلف و دره های بزرگ آفریقا که به اکوسیستم بسیار مهم آفریقا تبدیل شده است . این مستند شکل گیری دره های بزرگ آفریقا را که طی 30 میلیون سال به وجود آمده است را تحلیل میکند .

این مستند شامل 3 قسمت زیبا با عنوان های 1: آتش 2: آب ها 3: گیاهان است .


آتش:
این قسمت مربوط به نیروهای عمیق زمین شناسی و آتشفشان هاست که با فشار از زمین خارج میشوند , و قله هایی که در قسمت شرق آفریقا قرار دارد مکانی بینظیر برای زندگی حیوانات بوده که به تازگی کشف شده است , چالش هایی که حیوانات آن منطقه با آن روبرو هستند و با استراتژی های خاص با آن مقابله میکنند را نشان میدهد.

http://dl2.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/07-13/5.jpg


http://dl2.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/07-13/2.jpg


آبها:
این بخش در مورد دره های بزرگ نسشتی است که دارای رودخانه ها ,دریاچه ها ,آبشار ها ,چشمه های آب داغ و دریا های مرجانی میباشد , در این قسمت به وسیله ابزار های فیلم برداری کنترل از راه دور به اعماق دریا ها و اقیانوس ها نفوذ کرده و تصاویری گرفته شده که تا به حال در هیچ مستندی وجود نداشته است . و در ادامه به تاثیرات مواد غنی و معدنی آتشفشانی که باعث چرخه زندگی حیوانات نظیر پرندگان ,پستاندارن و ماهی ها در آفریقا شده است
.

http://dl2.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/07-13/11.jpg


http://dl2.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/07-13/8.jpg


گیاهان:
در این بخش از مستند به دره های بزرگ نشستی آفریقا اشاره میکند که دارای درختان و چمن زار های بزرگی بوده و فوران آتشفشان ها و بارش باران تاثیرات زیادی در این منطقه داشته است .و به بحث و تحلیل در مورد زندگی حیوانات و مشکلات آنها برای بقا زندگی خود در این مناطق میپردازد .

http://dl2.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/07-13/13.jpg


http://dl2.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/07-13/15.jpg


حجم:2.17 گیگا بایت

 

  دانلود نرم افزار:

 

 

دانلود با لینک مستقیم: فصل

اول  فصل دوم  فصل سوم


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد