دایره المعارف دانش

وبلاگی متفاوت...

دایره المعارف دانش

وبلاگی متفاوت...

بی نظیرترین نرم افزار ۳بعدی آناتومی بدن انسان با نام -Medicina

http://dl.vatandownload.ir/software/zz/shahrivar%2089/7.6.89/zzz/anathomy.jpg

Medicina Primal 3D Interactive نام مجموعه ای به همراه  10 سی دی می باشد که تمرکز ویژه ای بر روی جزئیات بسیار دقیق که در آناتومی بدن انسان هست را به صورت ۳بعدی به نمایش می گذارد. این نمایش گذاشتن جزئیات به همراه متن های فراوان و تصاویر گوناگون و ویدیو کلیپ های بسیار در هر زمینه ای می باشد. در این نرم افزار آناتومی ها از اجزای واقعی بدن انسان الگو گرفته اند و شما می توانید با دستورات تعاملی و چرخش کامل اجزای بدن انسان ، افزودن و یا پاک کردن تشریح آناتومی ها از مدل ها و افزودن هر ساختار از استخوان به پوست را به صورت حرفه ای و آسان انجام دهید. عملیات ویرایشی ساده ای که در این نرم افزار گنجانده شده است به شما اجازه می دهدتا از تمامی تصاویر و یا انیمیشن هایی که در این نرم افزار تولید و یا استفاده کرده اید برای کنفرانس های علمی خود به صورت پرینت و یا ذخیره سازی بر روی هارد دیسک خود استفاده کنید.
علاوه بر ویژگی های گفته شده در مورد این نرم افزار ، شما می توانید از هر نقطه دلخواهی از آناتومی بدن که می خواهید ، مدل های ۳بعدی به صورت MRI در ۳سطح و یا حتی بیشتر را دارا باشید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به دارا بودن برش هایی با کیفیت از اجزای بدن ، نمودارهای تشریحی ، اسلایدهای بالینی و انیمیشن های بیومکانیکی اشاره کرد.

توضیحات: پس از دانلود و اکسترکت کردن هر کدام از مجموعه ها ، با ۳فایل مواجه می شوید. برای اجرای آن ها به نرم افزار هایی همچون Alcohol 120% , Daemon Tools , Ultra ISO , Magic ISO نیاز دارید. یکی از این ۳فایل را با یکی از این نرم افزار ها اجرا کرده و سپس از محتوای هرکدام از مجموعه های زیر نهایت استفاده را ببرید.همچنین شما می توانید توسط نرم افزار Ultra ISO یکی از این ۳فایل را انتخاب کنید ، سپس کلید F4 را زده تا تمامی محتوای هرکدام از سی دی ها بر روی هارد شما ذخیره شود. ولی به دلیل اینکه این روش از اطمینان کافی برخوردار نمی باشد ، به همین دلیل فایل های به صورت غیر اکسترکت شده و به صورت ۳فایل قرار دارند.

  

  حجم:

 

  دانلود نرم افزار:

 

 

دانلود با لینک مستقیم

 

Foot and Ankle: بخش اول- بخش دوم

 

Interactive Hand: بخش اول- بخش دوم

 

Head & Neck: بخش اول- بخش دوم

 

Interactive Hip: بخش اول- بخش دوم

 

Interactive Pelvis: بخش اول- بخش دوم-بخش سوم

 

Interactive Knee: بخش اول

 

Interactive Shoulder: بخش اول- بخش دوم

 

Thorax and Abdomen: بخش اول- بخش دوم

 

Interactive Spine: بخش اول- بخش دوم

 

 


  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد