دایره المعارف دانش

وبلاگی متفاوت...

دایره المعارف دانش

وبلاگی متفاوت...

دانلود انیمیشن آلیس در سرزمین عجایب Alice in Wonderland 2010

انیمیشن آلیس در سرزمین عجایب که خیلی وقت پیش انیمیشن دوبله شده اونو در تلوزیون و جاهیی دیگر دیده بودیم امروز نسخه ۲۰۱۰ که چند وقتی میشه به اکران سینماها در آومده ، برای دانلود در سایت بی بی دانلود آماده کرده ام . انیمیشن آلیس در سرزمین عجایب به صورت دوبله کامل نیست ولی چون انیمیشن زیبایی بود و از  نظر  اخلاقی و سانسور هم موردی نداشت برای دانلود قرار دادم البته انیمیشن آلیس در سرزمین عجایب دارای زیر نویس فارسی میباشد .

 دانلود انیمیشن الیس در سرزمین عجایب Alice in Wonderland 2010

خلاصه داستان: انیمیشن آلیس در سرزمین عجایب محصولی از کمپانی والت دیزنی با کارگردانی تیم برتون، روایتی مدرن از داستان است که در آن آلیس ۱۹ ساله دوباره به سرزمین عجایب دوران کودکی خود باز می گردد و پس ازدیدار با دوستان قدیمی خود اینبار راه درست را برای پایان بخشیدن به دوران وحشت بار سلطنت ملکه قرمز می یابد …

لینک دانلود لینک دانلود ( سرور اول )

لینک دانلود لینک دانلود ( سرور دوم )

لینک دانلود لینک دانلود ( سرور سوم )

حجم حجم : ۴۰۰ مگابایت

منبع منبع : بی بی دانلود

.
نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 ق.ظ http://www.tak-games.blogfa.com

با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز:
وبلاگ بسیار پر محتوا و جالبی دارید. اگر وقت کردید ( که حتما هم برای چند دقیقه وقت دارید ) به وبلاگ من هم سری بزنید و نظر خود را نسبت به مطالب کلی وبلاگم بیان کنید. درضمن بنده مایل هستم با شما دوست عزیز تبادل لینک بکنم چنانچه شما نیز موافق بودید مرا با عنوان تک گیمز لینک بفرمایید سپس به من اطلاع دهید تا من هم با عنوان درخواستیتون لینکتون کنم. درضمن بنده چند وبلاگ دیگه ای هم دارم که آدرسشون رو براتون نوشتم، به اونا هم سر بزنید شاید یکی از این وبلاگها باب میل و سلیقه شما بود.
www.takdaneh.blogfa.com
www.games4sell.blogfa.com
با تشکر فراوان [گل]

فارسی تک چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:42 ق.ظ http://www.far30tak.tk

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبا و پر محتوایی داری در صورت تمایل برای تبادل لینک من رو با نام رایگان کردن Gprs ایرانسل لینک کن بعد بهم بگو که با چه اسمی لینکت کنم منتظرتم[قلب]

وبساز چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ق.ظ http://www.2websaz.co.cc

همیشه هستند کسانی که نمی خواهند پرواز تو را ببینند تو به پرواز فکر کن نه به آنها

ســــخن مانند دامن دخــتران است , هر چه کوتاه تر باشد به هدف نزدیک تر است (امیر جوان)


چه دعایی کنمت بهتر از آن ، که خدا پنجره ای رو به اطاقت باشد

وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

taksetare carpet چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ق.ظ http://taksetarecarpet.com

سلام وبلاگ خوب وقشنگی داری اگه وقت کردی یه سری هم به من بزن همیشه هستند کسانی که نمی خواهند پرواز تو را ببینند تو به پرواز فکر کن نه به آنها
mer30[
هر چیزی که تو رو به سادگی نکشه باعث میشه که قویتر بشی
چه دعایی کنمت بهتر از آن ، که خدا پنجره ای رو به اطاقت باشد

sanaz چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ق.ظ http://www.usleech.co.cc

سلام دوست عزیز فکر میکنم شما هم توی دانلود از رپید شیر و هات فایل مشکل دارید یا مجبورید اکانت بخرید اما بهتره دست نگه داری با استفاده از این سایت می تویند هرفایلی رو که خواستید از رپیدشیر دانلود کنید
قویترین لیچر اینترنت

www.usleech.co.cc

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد